Płatność i dostawa

Metody płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
  • Przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Pobranie – płacisz gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.
  • Gotówka - płacisz gotówką przy odbiorze towaru w jednym z naszych punktów stacjonarnych.

System PayU obsługuje bezpieczne transakcje:

  • szybkie przelewy bankowe – lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia.
  • karty oraz portfele płatnicze,
  • inne metody (np. Apple Pay, Google Pay, Blik).

Czas realizacji zamówienia

Tuż po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym otrzymasz od nas e-mail z linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie. Po otrzymaniu potwierdzenia rozpoczynamy realizację zamówienia, a o postępach będziemy informować w kolejnych wiadomościach.

Termin otrzymania paczki = akceptacja płatności + przygotowanie paczki + czas dostawy

Czas, który upłynie od momentu złożenia zamówienia do otrzymania paczki zależy od 3 czynników:

  1. Akceptacja płatności – realizację zamówienia rozpoczynamy dopiero w momencie zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym (wyjątkiem jest płatność za pobraniem – tu również od razu zaczynamy od razu). W przypadku płatności elektronicznych następuję to natychmiast. Zaksięgowanie tradycyjnego przelewu bankowego może trwać nawet 3 dni robocze.
  2. Przygotowanie paczki – czas, który potrzebujemy na skompletowanie zamówienia i przygotowanie go do wysyłki zależy od rodzaju zamówionego produktu i jest widoczny na jego karcie. W przypadku produktów, które mają podane różne terminy, obowiązuje termin najdłuższy.
  3. Czas dostawy – okres, który zależy od wybranej formy dostawy i przewoźnika. Poniżej prezentujemy standardowe czasy dostawy najpopularniejszych firm spedycyjnych. Pamiętaj jednak, że w niektórych sytuacjach mogą wystąpić opóźnienia, na które nie mamy niestety wpływu.
    • przesyłka kurierska: do 3 dni roboczych.
    • Poczta Polska: do 4 dni roboczych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl